poniedziałek, 21 października 2013

Październikowy glossybox

Wprawdzie planowałam na dziś inny wpis, ale nadrabiając rano zaległości natknęłam się na tyle skrajnych opinii dotyczących październikowego glossyboxa, że postanowiłam wcisnąć jeszcze swoją. 
Przyznaję, że te wszystkie pudełka mnie nie kręciły, wydawało mi się szaleństwem płacenie 50zł za kilka próbek, które niekoniecznie będą nam pasować. Październikowy glossybox jest moim pierwszym pudełkiem i wbrew większości opinii zalewających internet - mnie osoba Kasi Tusk zachęciła do zakupu, a nie odstręczyła. Muszę przyznać, że śmieszyły mnie żale, że na pudełku będzie napis Kasia Tusk, dodatkowo
o zgrozo napisany większą czcionką niż tytułowy glossybox. Czekając na pudełko co chwilę czytałam opinie jakie ono będzie kiepskie, że produkty nie będą miały z autorką nic wspólnego. Doczekałam się i otwierając pudełko poczułam ulgę, wszystkie produkty okazały się według mnie bardzo dobrej jakości. Mam w pamięci wcześniejsze wersje, które można oglądać na licznych blogach, w większości przypadków pamiętam rozczarowania i produkty typu "zapchaj dziury" jak gąbki do makijażu. 

Rozumiem, że Kasia wzbudza wiele emocji, ale czy można o tym pudełku napisać, że jest słabe? Mając w pamięci poprzednie, na pewno nie, czy można napisać, że jest słabe, co skomponowała je właśnie Kasia? Według mnie też nie, nie śledzę jej bloga maniakalnie, ale kojarzę, że lubi Biodermę i Palmersa, więc nie uważam, że produkty zostały dobrane przypadkowo lub jako forma ich reklamy.

Ja jestem zadowolona, ale pozostaje jeszcze kwestia ceny, produkty są fajnie, ale czy warte te 50zł, według mnie nie, ja zakupiłam to pudełko z kodem rabatowym (pisałam Wam o weekendach zniżek wcześniej) w Elle i InStyle był dostępny kod - 30% na glossyboxa (SZGB30) ważny aż do 31.12.2013. Za pudełko zapłaciłam 34zł plus darmowy kurier - myślę, że okazja jest świetna.. Zastanawiam się, czy nie zamówić jeszcze tego pudełka jako prezentu dla przyjaciółki lub mamy. 

Ciekawa jestem waszej opinii odnośnie tego wyjątkowego pudełka?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 30 września 2013

Podsumowanie letnich zakupów

Troszkę mi zajęło wdrukowanie w mózg, że to już jesień. Generalnie mówiąc nic do jesieni nie mam, żeby się nią w pełni cieszyć, trzeba definitywnie zamknąć poprzedni rozdział pod tytułem lato i właśnie to czynię. Podsumowanie wakacyjnych zakupów powinno pomóc, biorąc pod uwagę, że ostatnie zakupy kosmetyczne prezentowałam na wiosnę, zauważam dobry trend, zużywam zapasy i kupuję albo potrzebne rzeczy albo totalne zachcianki:]
O zachciankach mowa, nie potrzebowałam lakierów, bo rzadko maluję paznokcie, ale jak wiele z Was nie przeszłam obojętnie obok promocji w Super-Pharm, zauroczył mnie granatowy no more film, ale to gratisowy naughty nautical mnie w sobie rozkochał, był idealnym kolorem na wspominki wakacyjne. Zostając przy lakierach:
Będąc na wakacjach odwiedzałam często Gdynię, a i o Hebe zahaczyłam. Kupiłam tam lakier, który stał się moim letnim hitem, w buteleczce gołębi, na paznokciach
w zależności od światła niebieski, szary, niebiesko-szary;) Mój ulubieniec coctail bling. Kupiłam też kolejne masełko Revlon z letniej kolekcji, Juicy Papaya ma obłędny kolor, powoli tworzę posta masełkowego, więc na tą chwilę tyle o nim. Ostatni zakup to osławiony tonik Melisa, zaraz po zakupie zaczęłam używać, jednak okropnie mnie zapchał, niestety dla mnie najgorszy zakup ostatnich miesięcy - niestety, przynajmniej nie jest drogi. 
Dla odmiany najlepszy zakup ostatnich miesięcy, nowość od marki Sylveco, rumiankowy żel do mycia twarzy. Uwielbiam go od pierwszego użycia, mocny zapach rumianku (jak w dzieciństwie na łące;) i cudowne działanie. Zawiera kwas salicylowy, ale jest niezmiernie łagodny, zostawia twarz miękką w dotyku, jednocześnie bardzo dobrze oczyszczoną. Kosztuje około 16zł i jeżeli do końca opakowania będzie się tak dobrze sprawował, to stanie się rzecz niesłychana i od wielu lat zakupię kosmetyk ponownie;)
W moje łapki trafiło wreszcie pełnowymiarowe opakowanie mojego hitu kremowego, a to wszystko dzięki Cocaron, która znalazła niezłą okazję na allegro, jak widać warto polować na okazje.
To jak już zwalam winę za moje zakupy na innych, to nie mogę zapomnieć o chubby sticku, to Kate z bloga The land of style kusiła mnie nim od dawna:) Wybrałam typowo "mój" kolor curvy candy.
W wakacje trafiłam też do ekologicznego sklepiku, złapałam balsam mythos, tak
z ciekawości i mojego "pewniaka" olej kokosowy, odważyłam się nawet na użycie go do smażenia naleśników, ach ten zapach:) 
Ostatni kosmetyczny zakup, trójeczka rosyjska, nie chcę na razie zbyt wiele pisać, ale tonik widoczny z przodu jest bardzo dobry, natomiast dwójka chowająca się za nim (szampon i odżywka) rokują u mnie na klapę roku. 
Miały być same kosmetyki, ale dodam jeszcze trzy drobiazgi. Zauroczyło mnie ostatnio połączenie złota i srebra, skusiłam się na taki malutki pierścionek, uwielbiam go. 
Ten zegarek chodził za mną już od tygodni, skorzystałam z weekendowego kuponu zniżkowego i w końcu jesteśmy razem, srebro+złoto mną zawładnęło. Skorzystałam
z kuponu -15% w sklepie Swiss.
Ostatni weekendowo-zniżkowy zakup, uwielbiam sowy na ubraniach, ta pochodzi
z Reserved i ze zniżką kosztowała 30zł. 
Ufff jak widać wakacyjnie nie szalałam, weekendowo też spokojnie, mam nadzieję, że nadal ta tendencja się utrzyma, choć przed nami 3 kolejne weekendy zniżkowe;) 

Miłego tygodnia i niech słońce zostanie z nami:)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 23 września 2013

The right dress - Emmy Awards 2013

Uwielbiam oglądać relacje z czerwonych dywanów, oczywiście najbardziej interesują mnie kreacje gwiazd. Dziś w nocy rozdane zostały Emmy Awards, przegrałam ze snem
i na żywo widziałam jedynie początek, jednak już przy porannej kawie nadrobiłam zaległości, podobnie jak przy rozdaniu Oskarów zapraszam Was na zabawę "the right dress". 
source: fabsugar.com/Celebrity-Style
Na gali dominowały pastelowe kolory, koronki i hafty, które osobiście uwielbiam, sukienka Claire Danes (1) ma zachwycający dół, jednak góra jest fatalnie dopasowana. Zachwyca mnie również dół sukienki Kerry Washington (2) te róże są po prostu urocze. 
source: fabsugar.com/Celebrity-Style
Więcej pasteli i różu, szczególnie podoba mi się faktura sukienki numer 5.
source: fabsugar.com/Celebrity-Style
Pojawiły się też jesienne kolory, szczególnie zachwycił mnie kolor sukienki Alyson Hannigan (9), natomiast czerwienie mnie zupełnie nie przekonują, wydaje mi się też, że góra sukni Kelly Osbourne (10) ją poszerzyła, czerwony gryzł się też z kolorem włosów.
source: fabsugar.com/Celebrity-Style
Ta mocna zieleń mnie oczarowała, niezmiernie rzadko można zobaczyć tak soczysty kolor na czerwonym dywanie, plus za uroczą torebeczkę i pięknie ułożone włosy. Moją zdecydowaną faworytką natomiast jest:
source: fabsugar.com/Celebrity-Style / vogue.com
January Jones w przepięknej sukience Givenchy. Suknia mnie zachwyciła, pasuje idealnie do karnacji aktorki. Na pokazie (zdjęcie po prawej) sukienka prezentowała się zupełnie przeciętnie, w kolorze pudrowego różu i na pięknej blondynce zdecydowanie ożyła.

Macie swoje typu? Miłego dnia!

poniedziałek, 16 września 2013

Zniżkowe plany zakupowe

Wcielam w życie ZPZ czyli zniżkowe plany zakupowe na najbliższe weekendy:) Mój poprzedni post cieszy się dużą popularnością, co dowodzi, że nie tylko ja nie ogarniam tych wszystkich zniżek, co i w jakiej gazecie, kiedy kupić i kiedy iść na zakupy. Jakoś to już oswoiłam i poprzedni post został edytowany, mam nadzieję, że jest czytelny.

Aby jeszcze bardziej ułatwić sobie oswojenie zniżek, aby niczego nie przegapić i być
w pełni przygotowaną, tworzę niniejszą listę zniżkowych planów zakupowych, co z nich wyjdzie, pewnie jak zwykle nie to, co oczekuję, ale trudno, do dzieła: 


Weekend 21-22 września 
gazeta FLESZ cena 1,99zł

Myślę, że odwiedzę sklep Golden Rose i wybiorę jakiś lakier, zniżka -20% jest zachęcająca, można też z niej skorzystać w sklepie online. Pat&Rub już od dzisiaj do 22 września proponuje zniżkę -20zł, chyba skuszę się wreszcie na tak zachwalany tonik, bo nie daje mi spokoju;) 


Weekend 5-6 października
gazety ELLE 7,90zł i InStyle 5,90zł


Tu już o wiele więcej firm kusi, przyznam, że najbardziej kusi mnie pandora, robiąc zakupy za 299zł możemy wybrać bransoletkę gratis o wartości 249zł! 


Ten pierścionek od dawna mi się podoba, a charms sówka z nowej kolekcji mnie rozbroił, kupując te dwa elementy widoczną bransoletkę dostałabym gratis:D


Nie wiem tylko, czy naprawdę chcę tyle wydawać na biżuterię, którą noszę rzadko (nie lubię zapięcia pandory) no, ale na szczęście jest jeszcze trochę czasu, może mi przejdzie.







Oczywiście odwiedzę H&M z kartami zniżkowymi -20zł i Reserved z kuponem -20%. 





 Weekend 12-13 października
gazeta Twój Styl 7,90zł i Grazia


I znów można odwiedzić H&M z kartą -20zł, mam zamiar skorzystać też ze zniżki F&F -20% i kupić piżamkę (mają najlepsze i najtańsze) i znów Pandora - przy zakupie dwóch produktów trzeci najtańszy gratis - można zapełnić bransoletkę, albo kupić swoją pierwszą i jednego charmsa mieć gratis. Chyba jednak lepszą promocję mamy weekend wcześniej. 

Ten weekend zapowiada się ewidentnie kosmetycznie:
-15% Douglas
-20% Inglot
-20% Organique 
myślę, że odwiedzę te 3 miejsca. 

To by było na tyle, po spokojnej analizie kuponów, wyszło tego niewiele, nie będę ściemniać przy cenach regularnych w większości sklepów -20% to niewiele, ja wolę poczekać na przeceny. 

Chętnie przeczytam o waszych planach zakupowych:)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

niedziela, 8 września 2013

Oszczędzaj! Najbliższe weekendowe zniżki

Najbliższe weekendy zapowiadają się bardzo przyjemnie, na tyle przyjemnie, że nawet wizja poniedziałku nie jest tak straszna. Aktualnie trwa weekend zniżek z magazynem JOY, we wrześniowym wydaniu znajdują się kupony zniżkowe. Ja wyciełam tylko jeden kupon -20% do SinSay, chciałam zakupić te dwie koszulki. 
Jednak sklep w galerii Bonarka wciąż nie jest otwarty, za to mam dobrą wiadomość - wkrótce otwarcie HEBE, już nie mogę się doczekać:) 
Z ciekawszych zniżek do wykorzystania jeszcze dzisiaj:
F&F -20% 
New Yorker -20%
Schaffashoes -20% 
Mosquito -20%
DeeZee -20%
alledrogeria -25% na markę SKIN79
Natura -20% na mySecret 
Skan wszystkich zniżek znalazłam na blogu Rabatomierz:)

Na następny weekend 14-15 września zniżki przygotował magazyn HOT, jednak jest ich bardzo mało, wyłącznie na Polskie marki i znów SinSay, Aggi, Laura Guidi, Aryton, Big Star, Cropp, Tatuum, House, Wittchen wszystkie -20% oraz Butik i Moodo -30%. 

Aktualne zniżki:

Jutro (numer z 9września) w sklepach pojawi się numer magazynu FLESZ a w nim zniżki na weekend 21-22 września.
Edit: zniżki możecie sprawdzić tutaj, całkiem fajne:) 

I najlepszy kąsek, już w kioskach jest do dostania magazyn ELLE (10/2013) z wielką akcją rabatową na weekend 5-6 października. Znajduje się tam karta o wartości 20zł na zakupy w H&M i wiele ciekawych zniżek, mnie najbardziej zainteresowały:
Apart - 20%
C&A -20%
Mohito -20%
Pandora (gratis bransoletka przy zakupach za 299zł)
Reserved -20%
Dużo zniżek w HEBE m.in na Revlon (30%)
Duka -20%
Yankee Candle -20%
GlossyBox - 30%
Pakamera -20%
Parfois -20%

Wszystkie zniżki możecie zobaczyć tutaj. Można też wstrzymać się z zakupem Elle
i poczekać na te same zniżki w InStyle - jest już w sprzedaży, kosztuje 5,90 i zawiera te same zniżki i kartę H&M na 20zł.


Edit:12 września ukarze się Twój Styl, a 4 października Grazia z kuponami zniżkowymi na weekend 12-13 października - szaleństwo;)
Mam już egzemplarz Twojego Stylu, w środku również znajduje się karta H&M o wartości 20zł, wszystkie zniżki możecie sprawdzić tutaj.

Planujecie weekendowe zakupy, czy lepiej wykorzystać ten czas na łapanie ostatnich promieni słońca? Dziś wybieram zdecydowanie drugą opcję;) 

Miłej niedzieli!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

niedziela, 25 sierpnia 2013

moje wakacje

Zupełnie nie mogę się ogarnąć po tylu dniach wolnego, desperacko zwiększyłam liczbę puszczanych zakładów Lotto, niestety wciąż wygląda na to, że muszę wrócić do pracy:( Nawet zakupy nie pomagają na powakacyjną chandrę, czy Wy również tak reagujecie na odcięcie od wolnego? Póki co zapraszam na krótki post zdjęciowy. 
;)
Uwielbiam Bałtyk, zawsze jednak podróże były wykańczające - ponad 10 godzin w PKP nie należy do najprzyjemniejszych przeżyć, zwłaszcza jak jest upał. W tym roku już
w kwietniu upolowałam promocje i za równowartość biletu na pociąg, w przeciągu godziny znalazłam się w Gdańsku. 
lecimy:)
Bajeczne chmury.
molo Sopot
Grand Hotel
Kawa z pięknym widokiem w zimny i deszczowy dzień smakuje najlepiej. 
Uwielbiam pustą plażę.
I ciepłe zachody słońca.
Cudowny Gdańsk. 
Rozpieszczanie siebie.
I moje ulubione zajęcie - przesiadywanie na molo. Ten widok nigdy mi się nie znudzi:)

Ściskam mocno! Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

czwartek, 8 sierpnia 2013

Ulubieńcy ostatnich tygodni - Big Five


Nie miałam pojęcia, że ostatnich ulubieńców - czyli moją wielką piątkę publikowałam
w lipcu ubiegłego roku. W sumie nie jest to dziwne, ciągle coś nowego testowałam, trudno było wyłowić produkty używane nałogowo. Jednakże, ostatnio mój koszyczek
z bieżącymi kosmetykami od jakiegoś czasu nie zmieniał zawartości, więc jest to idealny moment na ulubieńców. Poza kremami, które pokazałam ostatnio, zebrała się mocna piątka, która była w użyciu codziennie.
Spray do ciała Balea Brazil Mango, przywieziony w zimie, doczekał wakacji, podczas upałów psikam się nim kilka razy dziennie. Chłodzi skórę i co mnie bardzo zdziwiło - ślicznie pachnie. Zapach jest na tyle delikatny i subtelny, że nie przeszkadza, a nawet daje uczucie odświeżenia. Podczas upałów nie używam perfum, ten spray jest dla nich świetną alternatywą.

Solankowe SPA, mgiełka solankowa na bazie rabczańskiej solanki. Spray kupiony jako pamiątka z wycieczki do Rabki okazał się idealny na upały. Ma świetny skład, poza roztworem wody mineralnej tylko ekstrakt z aloesu i lawendy, świetnie koi skórę
i błyskawicznie odświeża. Uzależnił mnie totalnie, mam go non stop przy sobie. Podobny do kupienia np tutaj.

Czyste masło kakaowe, moje pochodzi ze sklepu e-Fiore. To jest genialny produkt, wieczorem podgrzewam go lekko w mikrofali i słodko pachnącym olejkiem nacieram ciało. Od razu skóra lepiej wygląda, ma ciemniejszy odcień i jest gładka. Przy regularnym stosowaniu zauważyłam, że cellulit znika i skóra jest bardziej jędrna. Niestety po odstawieniu masła szybko wraca do gorszej formy. Ja jednak bardzo polubiłam wieczorny rytuał z tym masłem i wysuwam tezę, że jest to najlepszy specyfik do ciała - oczywiście na równi z olejem kokosowym. 

Ech przynajmniej od trzech lat próbuję wszystkich nawracać na azjatyckie filtry, moim zdaniem żaden europejski im nie dorówna, są tysiące lat świetlnych przed nami. Mój ulubiony to bezustannie Biore Bright Face Milk SPF 50. Lekki, absolutnie nie bieli, matuje na cały dzień (wiem, że trudno w to uwierzyć, sama czasem nie wierzę, jak oglądam swoją twarz wieczorem), wydajny i niezawodny. Moja recenzja tutaj. Do kupienia na ebay za około 40zł. 

Ostatni ulubieniec to niedawny nabytek, ale miałam go już wcześniej - jakieś 5 lat temu, tęskniłam za tym pudrem/podkładem, więc jak tylko pojawiła się okazja to zakupiłam. Shiseido Pureness Matifying Compact Oil-Free mój odcień to 20 light beige. Jest to podkład, który można stosować na mokro (nie robię tego) i na sucho jak zwykły puder, ale krycie jest na tyle dobre, że można pominąć podkład. Ma świetną gąbeczkę (rzadkość) i naprawdę wspaniale pudrową konsystencję, skóra go "pije" jak podkłady mineralne. Nie podkreśla suchych skórek, nie wysusza i świetnie wygląda przez kilka godzin. Dobrze matuje, nałożony na podkład daje efekt photoshopa;) Bardzo go lubię do letniego, szybkiego makijażu, już nic więcej nie potrzebuję. Często pojawia się na strawberrynet w dziennych promocjach i kosztuje wtedy około 60zł.

A jakie Wy kosmetyki uwielbiacie podczas upałów?
Muszę Was niestety zostawić na tydzień, jutro wyjeżdżam na wakacje, ale po powrocie zamierzam świętować pierwsze urodziny bloga, więc zaglądajcie do mnie czasami:) 

PS. Jeżeli prowadzicie konto na Instagramie, to napiszcie proszę w komentarzach swoje nicki, no bo co lepszego można robić na plaży - jak oglądać fotki;D 

Ściskam!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...